Aby znaleźć pasujące części zamienne do twojej walizki Eminent, najpierw musisz zidentyfikować numer produktu, który posiada twoja walizka Eminent. Można to zrobić, znajdując 13-cyfrowy numer wewnątrz walizki.

Bez 13-cyfrowego numeru modelu nie można prawidłowo zidentyfikować twojej walizki. Mimo że wiele części zamiennych może wyglądać podobnie do tych aktualnie zainstalowanych w twojej walizce, inna wysokość Kółko lub inna wysokość Uchwyt Teleskopowy oznaczałaby, że nowe części zamienne nie będą pasować do twojej walizki.

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zidentyfikować, jaki model posiadasz.

Gdzie znajduje się etykieta z numerem modelu dla walizek o twardej skorupie?

W przypadku walizek o twardej skorupie tej marki etykieta z numerem modelu może znajdować się w różnych miejscach w zależności od daty produkcji. Możliwe lokalizacje to:

  1. Wewnątrz bocznej kieszeni
  2. W środku jednej ze stron walizki, w pobliżu zamka serwisowego
  3. Obok bocznej kieszeni

Jakiego numeru mam szukać?

Etykieta, której szukasz, zawiera 13-cyfrowy numer produktu. W przypadku nowszych przedmiotów numer ten zaczyna się od cyfr 4715670... (dla starszych modeli numer ten może zaczynać się od innych cyfr).

Ważne: Układ i informacje na etykiecie mogą się nieznacznie różnić od wzoru na przykładowym obrazie w zależności od daty produkcji. Każda walizka ma tylko jedną etykietę z takim kodem.

Co dalej?

Użyj paska wyszukiwania na górze strony, aby wybrać markę swojej walizki i wpisać numer modelu swojej walizki.

Wyniki wyszukiwania pokażą wszystkie dostępne części zamienne dla Twojego modelu.

Ważne: Jeśli nie ma wyników dla Twojego numeru modelu, oznacza to, że obecnie nie ma już dostępnych części zamiennych dla Twojego modelu.

Nie możesz znaleźć etykiety z numerem produktu w walizce?

W rzadkich przypadkach Twoja walizka może nie mieć etykiety z numerem produktu wewnątrz. Zazwyczaj dotyczy to dwóch różnych rodzajów produktów:

  • Produkty, które mają ponad 15 lat: W takim przypadku wewnątrz walizki nie ma dostępnego numeru produktu. Niestety, dla tych produktów nie ma już dostępnych części zamiennych.

  • Produkty, które mają mniej niż 15 lat: W takim przypadku produkt prawdopodobnie został sprzedany w niektórych regionach Azji lub Bliskiego Wschodu. Prosimy uprzejmie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby dowiedzieć się, które części zamienne pasują do Twojej walizki.